Van harte welkom!

Wat gezellig dat je even op visite komt. Ik zou het leuk vinden iets van je te horen. Laat je een berichtje achter? So nice of you to visit my blog. I enjoy reading your comment. Would you please post one?

dinsdag 29 september 2009

Heerlijk avondje!

Nee hoor, de tijd gaat wel snel maar het is echt nog geen december! Nee, iedere week op dinsdagavond is er een groepje van 6 quiltvriendinnen die er gezellig een eind op los prikken. Van die 6 mag ik er 1 zijn: zo waardevol dit groepje! Dit jaar al 11 jaar lang, houden wij elkaar aan de gang, de inspiratie gaat over en weer. Het is zelfs zo dat wij tweemaal per jaar een weekend met z'n zessen in een huisje op de Veluwe zitten. Meestal wordt er een projectje gekozen dat een ieder op zijn geheel eigen wijze maken gaat, wij houden per slot van rekening niet allemaal van dezelfde kleuren, gebruiken andere stof. Zo worden alle resultaten van hetzelfde patroon toch net een tikkie anders. Een weekend om naar uit te kijken kan ik jullie vertellen. Verleden jaar bestond de club dus 10 jaar!! Reden om dat jaar 3 keer een weekend weg te gaan. Het schapenquiltje hieronder is naar een patroon van een Piecemakers kalender en tijdens een weekend begonnen. Afmaken kwam daarna pas en alle 6 zijn ze anders geworden. Gisteravond nog wat klosjes aan elkaar gezet. Een foto hiervan komt een volgende keer! Mooie dag nog!

4 opmerkingen:

Else zei

Hoi Danielle, wat leuk jij ook op het web! Ik ken je nog van de Quiltnaald, oeps das al weer heeeeeeel lang geleden (lol) Dat klinkt zeker heel gezellig op stap met vriendinnnen en je quiltje is erg leuk geworden. Fijne dag, groetjes Else

Anita (Sniet) zei

Welkom in blogland. Ja ik herken je nog van de quiltnaald. Een lief quiltje met de schaapjes en de rest gaat ook goedkomen. Met een gedegen inleiding van Jeannet moet het goed komen. Groetjes Anita

Anita deR zei

Hij is erg leuk geworden, de schaapjes. Gezzkig al 11 jaar zo;n gezellig quiltclubje.

Anoniem zei

Hoi Danielle,
Je bent al gespot als oud quiltnaaldmedewerkster zie ik (lol), meid je gaat als een trein met je bloggetje, heb ik teveel gezegd ? het is echt leuk he ? je quiltje is ook hartstikke leuk Danielle.
groetjes, Jeannet

Related Posts with Thumbnails