Van harte welkom!

Wat gezellig dat je even op visite komt. Ik zou het leuk vinden iets van je te horen. Laat je een berichtje achter? So nice of you to visit my blog. I enjoy reading your comment. Would you please post one?

maandag 1 maart 2010

Hoe komt het toch??

Ergens in het begin van dit jaar had ik toch zo met mezelf afgesproken dat er echt wel genoeg stof in huis was. Er werd niets meer bijgekocht. Nu heb ik bedacht dat het ongetwijfeld aan de leeftijd moet liggen want ik vergeet die afspraak wanneer ik op een beurs loop. Ben ook niet zo verstandig dat ik niet ga. Neeee, ik raak stante pede in vervoering bij het zien van al die verrukkelijke stofseries die er iedere keer weer gemaakt worden! Sommige zijn echt om te kwijlen zo mooi!! Natuurlijk ben ik de enige die hier last van heeft, maar op de een of andere manier keken de winkeliers toch tevreden hihi! Dit is de buit van Rupsje Nooitgenoeg: Somewhere early this year I agreed with myself that there was enough fabric in the house for sure. No purchases were to be made. Now I think it undoubtedly must be an age matter because I forget having made the agreement whenever I am at a market. Not even that wise not to go. Noooo, I get carried away by seeing all those lovely fabrics that are being made! Some of them are to dribble!! Of course I am the only one suffering, but one way or the other the shopowners looked quite content hihi! These are my spoils:
Maar lapjes waren niet het enige dat ik vond! Wat eigenlijk nog veel leuker was, er waren ook andere bloggers!! In het echie, even kletsen, heel erg leuk!! Zo zag ik bij binnenkomst Ingrid die nog een tweede bezoekje aan de beurs kwam brengen. Gelukkig voor haar was het minder druk dan vrijdag. Daarna zag ik Else met zus en Barbara. Om 12.00 uur had ik afgesproken met Klazien en wat later kreeg ik een sms-je van Berna waar ik stond hihi. Dus ook met haar heel even gekletst. But fabrics where not the only things I found! What actually was much nicer: there were other bloggers!! For real, just chatting, very nice!! I saw Ingrid who paid a second visit to the market. Luckely for her it was less busy than Friday. Next I saw Else with her sister and Barbara. At 12.00 hrs I had an appointment with Klazien and some time later I received a text message from Berna: where are you hihi. Also chatted with her. Je hoort het al, het was een heerlijke dag! It was a great day!
Else, ikke, Klazien
Berna, ikke, Else
Het zou natuurlijk ook te maken kunnen hebben met het feit dat het voorjaar in aantocht is! Nestje bouwen en zo hihi! Deze twee hebben elkaar in ieder geval gevonden. Lekker poetsen in het zonnetje!! It can also be due to the fact that spring is coming! Building a nest and such hihi! These two have found each other that is for sure. Doing some grooming in the sun!!
Mooi avond! Have a nice evening!

33 opmerkingen:

katrien zei

Leuke dag heb je gehad en das genieten hé.

Yvonne zei

Wat ziet het er weer gezellig uit op de beurs! Mooie score van lapjes ook!

Tineke Machiela zei

Wat leuk!!!!! wat een mooie stofjes heb je gekocht..prachtig...
fijne avond
en de groetjes Tineke

Anne zei

Gezellige boel daar hoor en heerlijk geshopt zie ik wel!

conny's quilts en creaties zei

Ha een mooie buit Daniëlle! Geniet er gewoon maar lekker van en voel je vooral niet schuldig. Deze lapjes had je toch ook echt nog nodig!!!

Sylvia zei

Wauw wat een mooie lapjes! Ik denk ook altijd dat ik genoeg in voorraad heb, maar toch is het héél moeilijk om al dat moois te weerstaan. We zien t.z.t. wel wat er van je lapjes gemaakt wordt. Links op de foto zijn die van Kaffe Fasset?
Gr.Sylvia.

Sylvia zei

NB: Ik bedoel rechts op de foto!!!

http://rennie-stitchinbitch.blogspot.com zei

Jeetje wat voel ik me gelukkig dat ik niet de enige ben die bij al deze verleidingen af toe omval!
Your my quiltsister!

Klaske zei

Ligt niet aan de leeftijd hoor, we hebben er volgens mij allemaal last van dat we vergeten zijn wat we met ons zelf hebben afgesproken als we op zo'n heerlijke handwerkbeurs komen.Mooie stofjes heb je gekocht!

WilmaKuin zei

Wat heerlijk om medebloggers te ontmoeten!! Leuk om de foto's te zien...

Berna zei

Prachtige buit. Jij bent weer even van de straat. Was leuk je ontmoet te hebben.

Rina zei

't Is fijn om te lezen dat ik niet de enige 'vergeetachtige' ben als ik op een beurs loop. Ook ik zag zeer gelukkig beurswinkeliers staan. Misschien is dat vergeetachtige dan wel menselijk?

Anoniem zei

Wat een mooie stofjes heb je gekocht Danielle!
En we hebben leuk gekletst, toch?
Ik vond het ontzettend leuk!
fijne avond.

quilting Jeannet zei

Wat een leuke dag Danielle, enne....lees ik het goed....heb je de grote Supergoof in levende lijve ontmoet.....Mooie lapjes ook gekocht, joh, van stof heb je nooit genoeg,het beschimmeld niet als je het eenmaal hebt. Tot woensdag he ?

Groetjes, jeannet

Annelies zei

Heerlijk toch ? Wat dingen kopen, wat bloggers ontmoeten, wat wil je nog meer ? Klinkt uiterst gezellig.

Anita deR zei

Was je toch naar Zwolle geweest?? Wat een mooie stoffen en spullen heb je.

Guusje, zei

Volgens mij heb je het heel gezellig gehad en dat met mezelf afspreken, niets meer kopen heb ik ook al last van. Leuk dat je de dames ontmoet hebt. Wie weet zien wij elkaar ook nog eens ergens.

josé zei

Gezellig je mede bloggers ontmoet te hebben, Ja en Ingrid is een schat die heb ik ook al eens mogen ontmoeten bij het Harten project van Berthi !!

En wat een super buit, ik zie Kaffee Fassett Stofjes enig !!

Tot woensdag ik heb alleen de rode klosjes de blauwe zijn besteld. Die komen een andere keer.
Voor dat je denkt dat ik alles heb.Hi hi !!

Knuffel tot woensdag!!

tiny zei

Mooie lapjes heb je gekocht, en ja het is gewoon zo als je niets wilt kopen kun je beter niet gaan. ha ha ha. Gezellig was het wel zie ik op de foto's. Ik ben vrijdag geweest en toen was het wel heel druk en warm.
Groet Tiny

Guute zei

Handwerkbeurzen: de gevaarlijkste dingen die er bestaan. En dit weet ik uit ervaring. Maar oh, zo mooi wat je allemaal gekocht hebt.

Else zei

Kheb geen idee hoe het komt! Je hebt vreselijke aankopen gedaan zo te zien, geniet er maar lekker van. Het was heel gezellig je weer live te zien. Liefs, Else

Nelleke zei

Hallo Daniella ben blij te lezen dat er veel quiltsters last hebben van deze kwaal om geen stof te kopen maar eerst wat stof te verwerken.Ook ik heb zo gauw ik een voet in een winkel zet accute geheugenverlies!!Maar alle gekheid op een stokje je hebt een leuke dag gehad met bondgenoten en je buit mag er wezen.groetjes Nelleke

Yvonne aka sommeke zei

Ooh, denk je dat het aan de leeftijd ligt? Hahaha... goed excuus toch!
Mooie buit Danielle en zo'n ontmoetingen zijn ook altijd HET van HET!

Jossie zei

Fijn toch dat ouder worden ook zijn voordelen heeft;-) Je hebt in ieder geval mooie lapjes aan je vergeetachtigheid overgehouden. Wat leuk dat je bloggers in het echie hebt ontmoet.

Anoniem zei

Mooie aankopen heb je gedaan, en wat is het leuk he, om zoveel bekenden tegen te komen. Haha: Rupsje Nooitgenoef ^_^

conny ten berge zei

Dat is toch gewoon ons wèrk, lapjes kopen, haha, geniet er maar lekker van!

wendelien zei

Stofjes ,

Je heb ze nooit genoeg het is wel zo gezellig om naar te kijken laat staan er mee aan de slag te gaan

GEWELDIG

Heleen zei

Wat een prachtige buit!! Mooie stofjes! En ook een serie KF stoffies. Gaaf he! ziet er goed uit. Wat jammer dat ik het niet van je wist want ik liep daar dus ook rond. Volgende keer zal ik het om mijn blog zetten en vragen wie ook allemaal komt. Was voor mij bijna een thuis wedstrijd. En ben ook goed geslaagd.

Inge Slaats zei

Wat een gave buit!
En wat ook supergaaf is, zijn je ontmoetingen met al die leuke blogsters!
Een en al vreugde in dit blogje.
Fijne avond!

Groetjes,
Inge

Francien zei

Ach wat kan het schelen Daan...prachtige dag gehad en schitterende lapjes mee naar huis..en nog medeblogsters ontdekt....wat wil je nog meer?!...
groetjes Francien.

Anita zei

Wat een mooie buit. Leuk om zoveel bloggsters in het echie te ontmoeten.

Hennie zei

Zo te zien heb je wel genoten, mooie stofjes gekocht.
Groetjes Hennie.

Lida zei

Hoi Daniëlle,
Bedankt voor je lieve wensen en wat ziet die buit van jou er prima uit!! Gave lapjes en mooie kleuren, lekker aaibaar! Volgens mij zij we gewoon verslaafd en soms moet je daar aan toegeven, anders krijg je heel vervelende ontwenningsverschijnselen! Leuke foto's van jullie, jullie staan er allemaal stralend op! Nog een heel fijne dag, groetjes
Lida

Related Posts with Thumbnails