Van harte welkom!

Wat gezellig dat je even op visite komt. Ik zou het leuk vinden iets van je te horen. Laat je een berichtje achter? So nice of you to visit my blog. I enjoy reading your comment. Would you please post one?

maandag 9 november 2009

Yvette "op het slechte pad"

Hoe wordt dat ook al weer zo mooi gezegd: Bij het maken van de volgende film of foto, heeft het dier geen nadelige gevolgen ondervonden!!!! Echt echt waar, dit is niet te doen gebruikelijk hier in huis hoor!!! Maar vorige week vrijdag had DS een jolige bui en dacht, kom ik trek Yvette mijn vest aan. Yvette, kom voor! Ene poot erin, andere poot erin, rits dicht, capuchon op. Je kunt het op het koppie aflezen: nou, ik zit hier, en nu??? Ok, nog even een foto maken, is goed. Wat zeg je baas, sta, ok staan dan. He, alles gaat weer uit, YES, ook nog een brokje verdiend, wanneer mag ik weer op de foto??? Het is toch erg, zo'n lief hondebeest!
Er komt dus geen vervolgfotosessie hoor! Wees niet bevreesd, gegarandeerd eenmalig geweest. Maar ......... ze vond het nog leuk ook die lieverd!
Afgelopen zaterdag liet ik mijn klosjesquilt zien, van deze stofjes heb ik de achterkant gemaakt, gewoon grote stukken gebruikt, zijn die ook weer uit de la hihi. Is de achterkant ook nog leuk om te zien toch?!
Zometeen verder met de afgeknotte ruiten voor de AQ, het gaat vlugger dan de sterretjes hoor!
En ...... voorbereidingen treffen voor komend weekend, daar horen jullie in de loop van de week meer over!
Mooie dag vandaag!

13 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Yvette had niet zo ontspannen op de foto gestaan als ze het niet leuk had gevonden. Volgende week graag een foto met een tutu.
groetjes Elly

quilting Jeannet zei

Wat is het toch een scheetje Danielle, als ik geen "beest"had, zou ik een cocker hebben of een retriever, die lijken ook een beetje op "beest"

groetjes, goeie knottendag !! niet te veel laten afleiden...ik zal je niet bellen hahahah

gr. Jeannet

Else zei

OHHHHHHH wat een kanjer! LEUKE foto. Veel plezier met je knotten, fijne dag, Else

wilma zei

Ach de schat!! Mijn hondje wordt hier helemaal hyper van. Hij wil absoluut niets om. Ook liever geen halsband.

Fijne dag, Daan!!

Tony zei

Hoi Danielle, hier is ze dan het snoepje van de week, wat een troel he, liefs Tony

Miriam zei

Cute dog!!!!

I love the fabric!

Good luck with the AQ

Inge Slaats zei

Ach wat een dotje, dat hondje!
Je klosjesquilt is heel erg mooi. Ik maak ook wel eens een achterkant op deze manier, ruimt inderdaad lekker op, hihi.....
De hexagonnetjes van je mama zijn ook schitterend!

Mascha zei

Wat een lieverd. Heel stoer, hoor!
Veel plezier met het maken van je knotten. Groetjes Mascha

Crea Annemieke zei

Hoi Daniëlle,

Staat enig hoor.Ik was zaterdag in de dierenwinkel en daar was een mevrouw bezig om haar hondje aan te kleden, hier te kort daar te lang, kleur niet goed, dit niet handig, op laatst ging ze met haar naakte hondje de winkel weer uit.
Zo kan het dus ook..

het beste met je en groetjes van Annemieke

Daniëlle zei

Net alle reacties voorgelezen aan DS die vervolgens breed heeft zitten grijnzen!! Mooie avond iedereen!

katrien zei

Wat een leukerd.
Veel succes met de afgeknotte ruiten,en ja gaat veel sneller dan de sterren hoor.

willy zei

Een keertje moet toch kunnen.
Wat is ze leuk!

conny ten berge zei

Haha, dat zou die bruine van ons ook laten doen, het zijn toch zulke doedels.

Related Posts with Thumbnails