Van harte welkom!

Wat gezellig dat je even op visite komt. Ik zou het leuk vinden iets van je te horen. Laat je een berichtje achter? So nice of you to visit my blog. I enjoy reading your comment. Would you please post one?

maandag 12 oktober 2009

Antique Quilt - sterretjes

Het is er eindelijk van gekomen: gisteren maar liefst 8 sterretjes van de 28 gemaakt voor mijn Antique Quilt. Er gaat best nogal wat tijd in 1 zo'n sterretje zitten maar wanneer er weer 1 af is .... nog 20 te gaan dus. Het weer was heel wisselvallig, echt herfstweer. Van de zon naar een fikse bui binnen 5 minuten tijd. Toen de zon even scheen, snel Yvette op de kiek gezet.
Wat kan ze toch lekker op haar gemak gaan zitten hihi. Tja, zie je haar denken, nu zit ik hier wel, maar heeft dit nog enig nut en waar blijft het lekkers?
Mooie dag nog!

6 opmerkingen:

Anita deR zei

Het begin is er en ze zijn mooi. Wat is Yvette toch een mooie hond.

Else zei

Zo 8 sterretjes op een dag, je gaat heerlijk! Je kleuren zijn er mooi.

Safe haven ligt nu klaar om te spannen!! En daarna ........... quilten (lol) fijne dag, Else

Katrien zei

Mooi hoor je sterretjes,de mijne zijn ook nog niet allen af hoor.En mijn geesjes zijn niet voor de AQ hoor,maar daar zullen we er natuurlijk ook voor moeten maken.

Daniëlle zei

Anita: vind Yvette zelf ook, wanneer je naar haar snuit kijkt ;)
Else: Pluim voor je top! Succes met quilten
Katrien: gelukkig maar, gedeelde LOL is dubbele LOL toch?!

wilma zei

Prachtige sterren. Ik heb er pas 3 af. moet echt gaan opschieten.....

Wat is yvette een beauty!!

Mascha zei

Mooie sterren. Ik vond dat het best wel veel werk was. Maar ja, het is ook hobby.
groetjes Mascha

Related Posts with Thumbnails