Van harte welkom!

Wat gezellig dat je even op visite komt. Ik zou het leuk vinden iets van je te horen. Laat je een berichtje achter? So nice of you to visit my blog. I enjoy reading your comment. Would you please post one?

donderdag 1 oktober 2009

Antique Quilts

Het is vandaag echt vrijdag hoor, maar ik moet nog even zoeken hoe ik de juiste datum ingesteld krijg hihi. Komt allemaal goed hoor lezers! Ziehier mijn stapeltjes sterretjes in wording! Je ziet nog net rechtsbovenin Yvette om de hoek gluren: wat ben je allemaal aan het doen, kan ik het echt niet eten? Het was een genot om de setjes bij elkaar te zoeken. Alle lapjes die in mijn AQ worden gebruikt zijn uit de kast en in een mandje gedaan. Kunnen ze goed aan elkaar wennen voordat ze zomaar aan een ander lapje worden gezet. Het mandje waarin ze allemaal, zonder ruzie, wonen is het luiermandje waar 50 jaar geleden mijn moeder de luiers voor mij in had liggen met de bekende Zwitsal babypoederbus. Jarenlang hing het aan de keukenmuur met een eierdoppenverzameling van mijn moeder erin. Mijn vader had voor een mooi rekje erin gezorgd waar de dopjes op konden staan. In het nieuwe huis was geen plek meer voor het mandje en dus is het hier in huis gekomen, mooi toch nietwaar?! Zo, nu snel de boel gepakt en op naar de X-stitch ochtend in Heenvliet, gegeven door Liezbeth. Ben benieuwd wat we nu weer gaan maken. Iedereen een mooie dag gewenst.

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails